pondělí 24. března 2014

Chcete mít luxusní ložnici? Začněte od podlahy! Výprodej podlah zachrání Vaší peněženku..

Výprodej kvalitních podlahových krytin

Kupujeme-li podlahové krytiny, počítáme s tím, že je budeme nějakou dobu používat, a to v rámci i desítek let. Proto vždy vybírejte kvalitní podlahové krytiny. Kvalitní nemusí však nutně znamenat drahé, především využijete-li výprodeje podlah.


Podlahové krytiny

Chcete, aby byla Vaše ložnice naprosto perfektní? Nebo prostě jen stavíte, rekonstruujete, předěláváte, vylepšujete svoje bydlení? Začněte od podlahy, a to doslova. V současné době máte ohledně podlah široké možnosti výběru. Podlahovou krytinu vybírejte nejen podle ceny a svého vkusu, ale také podle toho, do jakých prostor ji pořizujete a jak bude zatěžovaná. Ať už vybíráte podlahu kamkoliv, dbejte na to, aby byla kvalitní a dlouho vám vydržela.
Oblíbenou klasikou je dřevěná podlaha. Pěkně vypadá, dlouho vám vydrží, a když už má nějakou tu vadu na kráse, dá se renovovat. Je vhodná pro alergiky a má příjemně teplý povrch. Počítejte však u ní s větší citlivostí vůči vlhkosti, možnost poškrábání a s vyšší cenou.
Chcete-li levnější variantu, sáhněte po možnosti laminátové podlahy. Nejenže je levnější, ale máte větší výběr dekorů, je odolná proti poškrábání a její pokládka je nenáročná.
Levnou podlahou je PVC podlaha s výbornými mechanickými vlastnostmi. Nehodí se však do prostorů, kde hrozí její proseknutí.
Z dalších podlahových krytin si ještě jmenujme korkovou podlahu, koberce, keramickou dlažbu, lité podlahy atd.

Můj osobní tip: Výprodej podlah v prodejně Barkotex Outlet v Hradci Králové

Využijte výprodeje podlah

Každá společnost čas od času nabízí výprodej, ve kterém můžete získat zboží za bezkonkurenční ceny. Proto je vždy dobré si mapovat nabídku na trhu, ať už sháníte cokoliv.
Pokud zrovna teď sháníte podlahové krytiny, bude vás jistě zajímat výprodej podlah v prodejně Barkotex Outlet v Hradci Králové. Najdete v něm velkou nabídku nových podlah za výprodejové či akční ceny. Vyberte si kvalitní podlahy do svého bytu či domu a zároveň ušetřete.

7 komentářů:

  1. Mockrát díky za článek. Já se teda ohledně podlahy, kterou bych chtěl do naší ložnice pořád nějak nemůžu rozhodnout. Přemýšlím pořád mezi laminátem a vinylem. Zatím se teda přikláním spíš k tomu vinylu. Ještě bylo ve hře dřevo, ale na to asi nebudou úplně peníze, bohužel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bych být vámi volila vinyl. Víc vydrží a i na údržbu je to mnohem jednodušší. U laminátu musíte hodně dávat pozor, aby se vám na něj něco nevylilo, jinak se to celé pokroutí (vlastní zkušenost). My teď už máme po celém bytě vinyl. Jen teda v obýváku a v ložnici máme i koberce. Ale jen takové ty malé kusové. Před časem jsem se totiž dívala, že v Brenu měli na koberce akce, tak jsem jich tam pár koupila.

      Vymazat
  2. Já jsem spíše fanoušek francouzského stylu, takže jsme do něj ladila vše od ložnice až po koupelnu. Asi největší výzvou bylo sehnat v tomto stylu některý nábytek do koupelny, ale hledání nočního stolku mě taky pořádně potrápilo. Každopádně u podlahy jsme vsadili na dřevo, které je lepší nejen z hlediska životnosti.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bychom doma potřebovali nové podlahy, ale bohužel na to teď není tolik peněz, kolik bych si představoval. Přemýšlel jsem tedy jak to vyřešit a docela mě zaujaly takové ty samolepící čtverce z PVC. Nemáte s tím náhodou někdo zkušenost? Prý se to dá bez problému nalepit na starou podlahu, což je přesně to, co bych chtěl.

    OdpovědětVymazat
  4. Jednoznačně souhlasím s tím, že správný výběr podlahy v ložnici je důležitý. Ne vždy si ale člověk může dovolit podlahu měnit (například v pronajatém bytě). Co by se ale podle mého názoru také nemělo opomíjet, tak to je správný výběr nábytku do ložnice, tedy různé šatní skříně, komody a podobné věci. To už člověk v drtivé většině případů ovlivnit může. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem nedávno rekonstruovala ložnici a rozhodla jsem se pro dřevěnou podlahu, která podle mě je ta nejlepší. Do obývacího pokoje mi kamarád pomohl vybrat krásný krb na dřevo, který byl na internetu zde. Po instalaci jsem pozvala několik přátel a poseděli jsme si u něj s dobrým vínem.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, ráda bych se na něco zeptala. Jaké myslíte, že je na léto do ložnice nejvhodnější povlečení? Chtěla bych něco, co v tom letním vedru bude příjemně chladit. Někde jsem četla, že se doporučuje satén, jinde zase třeba povlečení z mikrovlákna. Právě na to už jsem se dívala tady - https://www.vesna.cz/povleceni-z-mikrovlakna a docela se mi to zamlouvá. Co používate vy?

    OdpovědětVymazat