pátek 9. května 2014

Dřevěné podlahy do ložnice? Proč ne!

Dřevěné podlahy do ložnice? Proč ne!

Podlahová plocha je v každém interiéru jednou ze stěžejních součástí. Pokud se zvolí nevhodný podlahový materiál, můžeme se setkat s tím, že nebude efektivně fungovat podlahové topení, anebo nastanou jiné potíže. Vybrat si přitom lze celou řadu podlahových krytin, jež jsou schopny v interiéru působit maximálně příjemně a sourodě. Výbornou volbou mezi podlahovými krytinami jsou bezesporu dřevěné podlahy. Nabízejí spousty výhod, jež ostatní podlahové krytiny mohou nabídnout jen velmi těžko. Uplatní se prakticky ve všech místnostech. Mnozí lidé si myslí, že v ložnici tato podlaha ideální není. Pravda je ale úplně někde jinde.

Dřevěné podlahy do ložnice? Proč ne!

Krásný přírodní vzhled podlahy

Dřevěné podlahy jsou vynikající zejména pro svůj ryze přírodní vzhled. Pokud chcete mít pod nohama opravdu ryze přírodní materiál, pak jsou dřevěné podlahy tou nejlepší volbou. Není problém tento typ podlah zvolit v různých provedeních včetně podlah ryze světlých anebo tmavých odstínů. Barva může být ryze přírodní v odstínu konkrétního typu dřeva. Klidně si ale můžete vybrat i odstíny, jež jsou řešeny za pomocí kvalitního laku.

Podlahové topení – není problém!

Jestliže chcete pod podlahu kvalitní podlahové vytápění, pak klidně můžete. Jestliže zvolíte dřevěné podlahy, určitě se nemusíte obávat toho, že by nebylo možno pod ně umístit podlahové vytápění. Ideální je si koupit přímo dřevěnou podlahu, která je schopna perfektně propouštět dostatečné množství tepla, jež je schopno zajistit v okolí optimální teplotu.

Vzhled dřevěné podlahy oživí kusový koberec

Jestliže se rozhodnete pro oživení dřevěné podlahy, pak zcela jistě můžete zvolit kusové koberce. Ty umí vytvořit dokonalý kontrast a podlahová plocha bude díky tomu dostatečně pestrá. Kusové koberce lze sehnat v rozličných tvarových a i barevných variacích. Moc hezky vypadají například ručně tkané kusové koberce.

Vzhled dřevěné podlahy oživí kusový koberec

11 komentářů:

  1. S tímto určitě souhlasím. Dřevěná podlaha se podle mě hodí kamkoliv. Nedávno jsem ji viděl i v koupelně, což mě docela překvapilo. Já bych si dřevěnou podlahu rád pořídil také, ale bohužel mě od toho dost odrazuje ta vysoká cena, no. Teď ale máme doma vinyl a ten je taky super. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Nevíte náhodou jestli se dá pod dřevěnou podlahu zabudovat podlahové topení? Rád bych totiž u nás doma udělal podlahové topení, jen nevím jestli by to se dřevem šlo dohromady. Mimo podlahového topení bych také rád konečně vyřešil problém s naším kotlem. Přemýšlel jsem nad tím, jestli ho neodstavit úplně a nenahradit ho něčím jiným. Dost se mi například líbí tepelná čerpadla vzduch-voda. Co si o tom myslíte?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osobní zkušenost s tím tedy bohužel nemám, ale určitě by to mělo jít. Známý má právě doma podlahové topení a dřevěné podlahy má. Kdo mu dělal to podlahové topení netuším, ale vím, že ty podlahy dělala firma http://www.tepold.cz/. Právě jsme se bavili o tom, že bych takové také doma chtěla, tak mi na ně dal tip.

      Vymazat
  4. S manželem jsme rekonstruovali nedávno ložnici a nechali jsme si položit dřevěnou podlahu a k tomu manžel koupil dřevěné dveře, se kterými doladil krásně interiér, který je laděný hlavně ve stylu z přírodních materiálů. Máme rádi ten to materiál, jelikož se nám zdá, že je hned v místnostech tepleji nežli s umělými.

    OdpovědětVymazat
  5. Vlastně souhlasím, v ložnici musí taková dřevěná podlaha vypadat naprosto skvěle. My jsme nedávno také vybírali novou podlahu do ložnice a nakonec jsme teda šli do vinylové podlahy. Hlavně kvůli tomu, že to je o něco levnější. I tak to ale vypadá dobře. Tedy alespoň podle mého názoru. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Podle mě je dřevo v ložnici něco fakt skvělého a já osobně to mám moc rád. Teď jsme si tam dělali i takovou improvizovanou šatnu, ve které jsme využili lamelové stěny na oddělení ložnice od té šatny. Je to vlastně spíše taková převlékárna než klasická šatna, ale podle mě je to fakt super a stačí to. Když máte 2+1 byt, tak si prostě nevymýšlíte. ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Nedávno jsem si nechala položit dřevěnou podlahu do ložnice, ale ještě před tím se pod ní použila podlahová stěrka. Jsem velice spokojená s výběrem této podlahy, a hlavně vypadá skvěle. Přemýšlím, zda si jí nemám pořídit i do ostatních místností v domě, jelikož dřevo jako materiál se mi velice líbí.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc děkuji za článek o dřevěných podlahách do ložnice. Je opravdu zajímavý a dává dobrý přehled o výhodách takového řešení. Osobně jsem se rozhodla pro pořízení nového nábytku do své ložnice, kde je právě dřevěná podlaha a musím říct, že jsem s výsledkem velmi spokojená. Dřevo dodává celé místnosti příjemnou atmosféru, a navíc se snadno udržuje.

    OdpovědětVymazat
  9. Podle mě jsou dřevěné podlahy skvělé, a proto jsem si jí nechal položit i na chatě. K této podlaze se krásně hodí krb, který jsem si koupil zde je totiž skvělým doplňkem mého obývacího pokoje. Jeho moderní design se hodí k interiéru a vytváří tak neuvěřitelně romantickou atmosféru.

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám v ložnici dřevěnou podlahu a jsem s ní navýsost spokojená. Dřevo dodává ložnici útulnost a hřejivost. Kombinuju podlahu se světlým nábytkem a textiliemi v přírodních barvách, a tak se ložnice stala mojí oázou klidu. Nedávno se mi rozbily žaluzie a já si nemohla pořádně zatemňovat, a tak jsem si koupila náhradní díly na žaluzie do oken.

    OdpovědětVymazat