pátek 30. května 2014

Odcválejte do říše snů na matracích z koňských žíní

Odcválejte do říše snů na matracích z koňských žíní

Spánek je velmi důležitou součástí lidského života a jeho kvalita může často rozhodovat o tom, jaký bude nadcházející den. Ne nadarmo se totiž říká „vstát pravou nohou.“ Kvalita spánku je však ovlivňována mnoha faktory a jedním z rozhodujících prvků je zde kvalita matrace, na které spíme. A mezi ty nejkvalitnější matrace patří matrace z koňských žíní.

matrace z koňských žíní


Proč právě matrace z koňských žíní?

Koňské žíně jsou zcela přírodním materiálem, který má skvělé vlastnosti, pročež se používá i k polstrování nábytku. Jednou z klíčových vlastností, kterou koňské žíně napomáhají pohodlnému spánku, je jejich schopnost absorbovat vlhkost produkovanou lidským tělem, čímž zkvalitňují spánek samotný a zároveň udržují hygienické prostředí. Mimo to jsou i prodyšné, velmi lehké, díky čemuž se s nimi dobře manipuluje, a rovněž dokáží akumulovat teplo, což je výhodou především v chladných zimních dnech. Navíc se velmi dobře dokáží přizpůsobit tvaru lidského těla, přičemž si ale dlouhodobě zachovávají svou formu.

kvalitní matrace z koňských žíní

Antiseptické vlastnosti

Ačkoliv by člověk zprvu očekával, že koňské žíně budou náchylné na šíření roztočů a různých bakterií, opak je pravdou. Kromě výše jmenovaných předností mají matrace z koňských žíní i antiseptické vlastnosti, které jsou často podporovány latexovou pěnou, jež roztoče odpuzuje.
Někdo by se mohl obávat o zvířata, ze kterých koňské žíně pochází. Ani tyto obavy nejsou na místě, jelikož se při jejich získávání z hřívy a ocasu koním nikterak neubližuje a zvíře to ani nepocítí.
Matrace z koňských žíní tedy díky svým specifickým vlastnostem bezesporu patří mezi ty nejkvalitnější na trhu dostupné matrace. Dva typy má v nabídce internetový obchod http://www.matraceno.cz/, kde si můžete vybrat mezi velmi luxusní variantou s vysoce kvalitním pružinovým jádrem s pěti anatomickými zónami, a o něco levnější, byť stále opravdu kvalitní, matrací s jádrem z latexové pěny.

6 komentářů:

  1. O něčem takovém jsem teda ještě neslyšela. Ale zajímavý nápad, dost by mě zajímalo jak se na tom spí. Já osobně ale teď novou matraci nehledám. Mám matraci od Dormeo a musím říct, že s tou jsem zatím nadmíru spokojená. Už chápu proč tu značku všichni tak vychvalují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sám ji teda nemám, ale slyšel jsem, že jsou opravdu dobré. Takže má smysl, abych si nějakou takovou drahou matraci pořídil? Tyjo, to si k ní asi budu muset koupit i nějaký chrániče matrace. Jen tak pro jistotu. To by byla škoda, kdyby se mi tak drahá matrace nějak zničila.

      Vymazat
  2. Nevypadá to vůbec špatně, díky za tip. Právě do nové matrace se teď také chystám investovat. Tu, co máme v ložnici už máme snad deset, možná i víc let, takže její výměna už prostě je potřeba. Já teď hodně přemýšlím nad nějakou tou latexovou. Právě latexové matrace mě zaujaly asi nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  3. No, můžu z vlastní zkušenosti říct, že pro klidný spánek je potřeba daleko víc, než jen kvalitní matrace. Já například měl problémy usnout během letních bouřek. Mohlo za to hlavně to, že jsme na domě neměli hromosvod a kvůli tomu jsem se dost bál. Nakonec jsem to ale vyřešil tak, že jsem oslovil firmu specializující se na projekty hromosvodů a hromosvod si od nich konečně nechal udělat. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, chtěla bych se na něco zeptat. Jaká podlaha si myslíte, že by byla nejlepší do ložnice? Chystáme se teď dělat nové podlahy a pořád se s manželem nemůžeme dohodnout jaká podlaha by byla zrovna v ložnici nejlepší. Já osobně si myslím, že laminátová podlaha by nemusela být špatná volba. Ale třeba se pletu. Co si o tom myslíte?

    OdpovědětVymazat
  5. O takových matracích teda také slyším poprvé. Díky za tip. Právě někdy příští měsíc se chystám na nákup nové matrace. Osobně ale ještě nemám jasno v tom, jakou zvolit. Přemýšlím ale nad latexovou. Ty prý nejsou špatné a v poslední době jsou hodně oblíbené. Ještě se mi celkem líbí pružinové. Budu to asi muset vyzkoušet, no.

    OdpovědětVymazat